Mijn favorieten

Huis verhuren in regio Den Bosch, Vught, Drunen of Rosmalen?

Wilt u uw woning verhuren? AMB Makelaars helpt u graag met het verhuren van uw woning in de regio Den Bosch, Vught, Drunen & Rosmalen!
Op basis van onze ervaring in de huurmarkt denken wij graag met u mee over een reële huurprijs voor uw woning. Het bepalen van een passende huurprijs maakt dat een woning wel of niet optimaal wordt verhuurd. 

Graag maken wij een vrijblijvende afspraak om de mogelijkheden die hier zijn met u te bespreken of adviseren. Hieronder treft u de basis informatie over de mogelijkheden tot verhuur en beheer zoals wij dit kunnen aanbieden. 

 

Woning verhuren

Verhuur is een aparte tak van sport en dit vraagt om een specialistische aanpak. Met de bij AMB in huis zijnde kennis en ervaring kunnen wij tegen scherpe tarieven de beste service en huurders bieden. Wat doen wij voor u als verhuurder:
  • Advisering huurwaardes en rendementen
  • Maken van foto's door onze fotograaf, het opmaken van advertenties voor online presentatie op websites als Funda.nl, Pararius.nl, Huurwoningen.nl, Jaap.nl, etc.
  • Plaatsing op de webpagina van www.amb-makelaars.nl
  • Vermelding in onze periodieke nieuwsbrief
  • Organisatie kijkmiddag / avond
  • Huurders begeleiding en selectie
    • Huurders ondergaan een huurderscheck
    • Huurders leveren salarisspecificaties en legitimatie
    • Op basis van vooraf in overleg bepaalde criteria worden woningen toegewezen
  • Opstellen passende huurovereenkomsten
  • Sleuteloverdracht en begininspectie bij aanvang huurovereenkomst en eindinspectie aan het einde van de huurovereenkomst
Wij kunnen voor uw woning de verhuur verzorgen tegen een tarief van 1x de maandhuur (inclusief BTW).
 

Beheer

Technisch beheer & onderhoud
  • Afhandeling van alle meldingen van technische calamiteiten. Meldingen worden door huurders online gedaan via een meldingsformulier op onze website, hier kan een huurder eenvoudig een melding aanmaken en contact opnemen, op deze manier wordt alles geadministreerd en zijn wij in staat de meldingen snel en klantgericht op te lossen.
  • Bewaken van de door u / ons verstrekte service- en reparatie opdrachten
  • Corresponderen en communiceren met de service monteurs, loodgieters, aannemers, enz. (hiervoor kunnen we met uw eigen contacten werken, maar we hebben ook een vast, betrouwbaar team die tegen nette prijzen werken)
  • In overleg administreren en verrekenen van de gemaakte kosten van service- en reparatie opdrachten met de geïnde huurpenningen 
  • Administreren en archiveren van alle relevante correspondentie
Financieel & administratief beheer
  • Maandelijks incasseren/ontvangen van de huurpenningen middels een automatische incasso of overschrijving. Periodiek kunnen we in overleg een overzicht aanleveren van huurontvangsten en bijkomende kosten
  • In geval van wanbetaling verzorgen wij het minnelijke incassotraject, we verzorgen de eerste en tweede aanmaning en leveren een incassodossier. Uiteindelijk geven we het gerechtelijke incassotraject in overleg met u uit handen. 
  • Jaarlijks indexeren van de huurprijs conform de geldende wet en regelgeving
  • Corresponderen en communiceren met de huurders

Meer weten? 

Heeft u meer informatie nodig? Of wil u een afspraak inplannen om de verhuur van uw woning te bespreken? Vul onderstaand contactformulier in of bel naar één van onze vestigingen

Contact

Vestiging
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring